Studio foto Bucuresti
Servicii fotografice
Un studio foto este a doua casa pentru fotografi si este locul in care acestia pot construi
povestile de care clientii au nevoie.

Pentru realizarea fotografiilor in studio dispunem de doua locatii complet echipate (dispunem si de echipament video si lumini continue). De asemena, folosim blitzuri de mare putere, fundaluri diverse, modificatoare de lumina, mese foto pentru fotografia de produse, aparate si obiective foto Canon din clasa profesionala.
Putem organiza mai multe tipuri de sedinte foto: fashion, culinare, produse, portret, si altele.
Pentru sedintele foto realizate in locatia clientului dispunem si de studio foto mobil.
Echipamentul mobil este format din: fundaluri, suport fundaluri, masa foto pliabila, stative, trepied, lumini (cu incarcare la priza sau cu alimentare proprie prin intermediul bateriilor) si modificatoare de lumini.




1.
Studio foto Bucuresti, Comercial
Fotografia de produs reflecta profesionalismul unui business. De cate ori verifici un produs inainte sa-l cumperi? De cate ori ai trecut cu vederea un pret mai ridicat datorita unei prezentari atractive? De cate ori ai fost nesigur pe un produs sau un serviciu din cauza ca nu te-au convins prin mesajele vizuale din online?
Fiecare produs are povestea lui si aceasta trebuie capturata in cele mai mici detalii.


3.
Fotografie fashion
Un singur articol de fashion te poate inspira sa-ti creezi o intreaga tinuta.
Fotografiile fashion se pot realiza in studio, outdoor sau in locatia clientului.

Studio foto BUCURESTI
Fotografii realizate in studioul foto. Uneori, pentru a sublinia particularitatile unui produs, scoaterea in evidenta a detaliilor este cruciala. De aceea, o atentie speciala trebuie acordata scopului produsului in viata oamenilor, emotiei pe care acesta o creeaza , suprafatei si formei acestuia, precum si materialului din care este confectionat, pentru a gasi modalitatea ideala de a surpinde produsul.
fotografierea in STUDIO FOTO
1. Fotografiile de produs destinate marilor magazine din mediul online, trebuie sa fie clean, pe fundal alb si realizate din mai multe unghiuri. In schimb, pe retelele de socializare, produsele pot fi integrate in diferite povesti, pe fundaluri colorate si texturate, cu recuzita sau persoane in jur.
2. O scala de dimensiuni. Un aspect deosebit de important, de multe ori trecut cu vederea, este dimensiunea reala a produsului. De aceea, este indicat sa fie integrat si in poze in care acesta este utilizat de persoane, pentru a oferi o mai buna transparenta cu privire la proportiile acestuia.
3. Grupaje de produse. Realizarea de cadre care sa includa mai multe produse (fie similare, fie complementare) ofera consumatorului optiuni sau alternative. Fie ca sunt produse de make-up sau sticle de apa in diferite culori, varietatea atrage intotdeauna privirile.
4. Contextul dicteaza povestea. Fotografiile de produs realizate in context se refera la prezentarea modului in care este folosit produsul intr-un scenariu real, oferind astfel oamenilor sansa de a se vedea pe sine in poveste. Daca scopul tau este sa promovezi echipamente sportive, un model care poarta sau foloseste aceste echipamente ajuta la propagarea si la livrarea mesajului.
5. Echipamentele pentru studio foto . Trepiedul este un instrument esential pentru capturarea pozelor clare, bine incadrate. De asemenea, in functie de produs, poti folosi o recuzita simpla, care sa spuna povestea din spatele produsului.
6. Realizeaza cadrelor din mai multe unghiuri. Intotdeauna este indicat sa ai mai multe Imagini cu un produs, din diferite unghiuri, decat mai putine, dintr-un singur unghi. Diversitatea e cheia. Atentie la specificatiile site-urilor de e-commerce. Urmareste cu atentie specificatiile site-urilor pe care doresti sa le promovezi. De exemplu, pe Amazon, fiecare fotografie trebuie sa fie realizata profesional, pe fundal alb, fara ilustratii, texte sau elemente de design, iar produsul trebuie sa ocupe cel putin 85% din intreaga imagine.